Soroush's Blog

سلام اینجا میتونید در مورد خودم و فعالیت هام ببینید و بخونید...

Soroush's Blog

سلام اینجا میتونید در مورد خودم و فعالیت هام ببینید و بخونید...

سلام سروش نظری هستم ، تولید کننده ی محتوا، متولد سال 81
اینجا میتونید با لحظه هام همراه باشین ، از فعالیتام با خبر شین و ارتباط بگیرید با حسو حال یه تین اِیجرِ ایرانی :)

با این ایمیل و همچنین در قسمت نظرات میتونید با من در ارتباط باشید :

ایمیل : soroushwrld@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
۰۵ تیر۲۰:۱۹

سلام دوستان . سروش نظری هستم ، 17 ساله (البته نه یه دهه هشتادیه غرب زده و نادان :ا) ، تو عرصه ی موسیقی فعالم و دوست دارم که در سایر زمینه ها هم تولید محتوا کنم ... مثل عرصه ی بازی سازی یا ....

دلیل اصلیمم برای وبلاگ نویسی بیشتر مرتبطه با این که دلم میخواد دوباره بازار وبلاگ هامون گرم بشه مثه اون زمانی که خیلی جدی تر گرفته میشد و مخاطبان بیشتری داشت... و دلیل بعدیمم اینه که دوست دارم با مردم به واسطه حرفام ارتباط بگیرم و دوستای جدید پیدا کنم ....

با زدن دکمه ی "این وبلاگ را دنبال کنید" وبلاگ من رو دنبال کنید ...

تو این وبلاگ از دنیام حرف میزنم ...

حتما حتما به قسمت طبقه بندی موضوعی سر بزنید !

چون آخرین پست از هر بخش فقط در صفحه ی اول قرار میگیره و... قبلی هارو به قسمت خودش منتقل میکنم ....


تک تکه نظراتتون رو میخونم و بدونید که به من انرژی میدن ...

پس اگه از مطالب خوشتون اومد (یا حتی اگه نیومد :ا)، احساس خوتونو ازش تو قسمت نظرات بنویسین تا تجربه خوندن اون مطلب رو با من و سایر خوانندگان در اشتراک بذارید ....

با سپاس :)


۰
Soroush Nazari | ۰۵ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی