Soroush's Blog

سلام اینجا میتونید در مورد خودم و فعالیت هام ببینید و بخونید...

Soroush's Blog

سلام اینجا میتونید در مورد خودم و فعالیت هام ببینید و بخونید...

سلام سروش نظری هستم ، تولید کننده ی محتوا، متولد سال 81
اینجا میتونید با لحظه هام همراه باشین ، از فعالیتام با خبر شین و ارتباط بگیرید با حسو حال یه تین اِیجرِ ایرانی :)

با این ایمیل و همچنین در قسمت نظرات میتونید با من در ارتباط باشید :

ایمیل : soroushwrld@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
۱۸ فروردين۱۳:۲۹
خسته از تفکر راجع به این که کدوم راهه منه ...
از ساده ترین تصمیم گیری ها گرفته تا دشوار ترینشون ، توش یه دو دلیه خاص دارم ....
راهه تبدیل رویاهام به واقعیت؟ یا یه راهه کم ریسک صرفا برای موندن ؟

اینم فراموش نمیکنم که زندگی بدون ماجرا جویی و ریسک زیادی مسخره میشه ...

اما خب بعدا وقتی مجبور شی مسئولیت پذیرتر باشی و کمتر ریسک کنی ، ماجراجویی یادت میره ...
بد تر از اون وقتی که رویاها و ایده آلاتو بعد مدت ها روزمرگی از لای خروار ها تکرار پیدا میکنی؛ افسوس چارشه یا گریه ؟

آخرش چی ؟ کدوم راه ؟
نمیدونم.... 16 ساله که نمیدونم ....
عجیبه ....
مسخرس .
۰
Soroush Nazari | ۱۸ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۲۹

دل-مغز-نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی