Soroush's Blog

سلام اینجا میتونید در مورد خودم و فعالیت هام ببینید و بخونید...

Soroush's Blog

سلام اینجا میتونید در مورد خودم و فعالیت هام ببینید و بخونید...

سلام سروش نظری هستم ، تولید کننده ی محتوا، متولد سال 81
اینجا میتونید با لحظه هام همراه باشین ، از فعالیتام با خبر شین و ارتباط بگیرید با حسو حال یه تین اِیجرِ ایرانی :)

با این ایمیل و همچنین در قسمت نظرات میتونید با من در ارتباط باشید :

ایمیل : soroushwrld@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
۱۷ فروردين۱۷:۰۳
سلام یه توضیحی در مورد این دل-مغز نوشته بدم :

این مغز-دل نوشته ها یا دل-مغز نوشته ها ( :) ) در واقع ترکیبی از حرف هایی نشعت گرفته از احساسات و همینطور ترکیبه اون با تفکر و تعقل در اونهاست .
در واقع صرفا ناپخته و احساسی نیست .
شاید تو این دو سال که وبلاگو ساختمو آپدیتش نکردم خیلی این مدلی فکر کردم تو تنهاییام . (البته این به این معنی نیست که بلند بلند فکر نکردما :) )
به نظرم هر کسی به اندازه خودش میتونه خیلی چیزا پیدا کنه اینجا ....
خوب :) خوش بگذره ....
فقط یه چیزی ، دل-مغز نوشته ها در صفحهء اصلی نمیان(شاید لینکشو بذارم) ... تو قسمت طبقه بندیء موضوعی دنبالش بگردید...
۰
Soroush Nazari | ۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۰۳

توضیح

دل-مغز-نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی